Суббота, 21.06.2025
Мой сайт
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Гостевая книга [ Добавить запись ]

Страницы: « 1 2 ... 17 18 19 20 21 ... 24 25 »
Показано 271-285 из 373 сообщений
103. teofil   (25.02.2006 21:52)
0  
Zdraveite! Az lichno nesmetam che v reaktora ima kakvato i da bilo elektricheska daga. Edno ne mi e jasno - kak sama shte se namagnetizira reaktornata prachka, inache teoriata za avtotermiata kojato mojete da namerite v www.skif.biz objasneva rabotata na principa mnogo dobre. Vmesto namagnetizirashta se jelazna prachka moje da se postavi prachkoviden magnit i togava efektivnosta shte e po golema. Principa e che izgorelite gazove zagrevat vodnogorivnata smes. Smesta se zagreva dopalnitelno pri svivaneto si minavaiki pokrai magnitnata prachka, magnitnoto pole koeto v sashtnosta si e vihrov eteren(elektrinen) potok ot svoja strana razrushava otslabenite chrez zagrevaneto molekulni vrazki na vodata i taka imame postapvashti v cilindrite pregreti petrol, vodna para, kislorod i vodorod. rezultata e visokokachestvena gorivna smes. Ako tarbata prez kojato minava smesta e pokrita s nikel ili paladii ili drug katalizator efektivnosta e oshte po golema i moje da se stigne i do zatvoren krag pri koito da nema nujda ot dopalnitelno gorivo. Poneje izgorelite gazove sa vodna para i okislenia (saedinenia ) na petrola, to v posledstvie minavaiki prez reaktora mogat da se dovejdat do nachalnata si faza. Ako v reaktora izobshto imashe nekakva iskra to ili bi izgarmel ili gorivnata smes shte izgara oshte v nego i efekta shte e nulev.

102. Olele-e   (24.02.2006 21:39)
0  
Мисля, а и съм убеден в това,което казва Древния.Ние съществуваме благодарение разхода на кислорода.Ама то не е каца без дъно.

101. dido   (24.02.2006 16:05)
0  
Здравей Х. Не ми стана много ясно как се намагнетизирва тази вътрешна стоманена пръчка и от къде се взе този ток, че да прескачат искри в реяктора, при което да се образува плазма. Доколкото разбрах идеята е следната: Изпаряване на водата и електрически разряд през парата при което се образува разпадане на водата на водород и кислород. Това ли е? Ако е това не разбрах нищо за електрическата постановка и ефективността на процеса (в смисъл КПД)
Поздрави на всички във форума :-)

100. Древния   (24.02.2006 13:56)
0  
Ето и едно лаишко мнение за този двигател:
Кърпени стари гащи!:-)) Кое му е революционното?! Какво е излязло от т.нар. "Кутия на Пандора"?! С какво ще промени битието? Какво ме грее намаления разход на петролни продукти, като принципа на получаване на енергия е все старият - да се гори, да се руши... Няма синхрон с Природата. Дивашка работа.

99. Х   (24.02.2006 11:26)
0  
Кажете си мнението за изобретението на Пантон.
Май кутията на пандора наистина е отворена.
http://www.stote-duba.org/pantone_construction_bg.html

98. Olele-e   (23.02.2006 08:49)
0  
Момчета привет.Орлите дори и с вързани крила пак са орли.Отговорих ви на имела.Ще повторя; летял съм на БЪЛГАРСКИ САМОЛЕТ ПРОИЗВЕДЕН В ГРАД ЛОВЕЧ - ЛАЗ-7М.БЪЛГАРСКИ ИЗТРЕБИТЕЛ.Започнах с парашутни курсове в ДОСО Аероклуб гр. Плевен.После завърших курса по моторно летене в XI клас.След като ме кръстиха с един ритник отзд мога да казвам вече, че съм орле.Така се започна.Сега имам син на 16 години - очите са му в облаците.За Велик ден ще ви посетя.

97. TRADEKTOM   (22.02.2006 21:15)
0  
Olele-e
Ta kaji vse pk de na kakvo si letial i kolko shte mi bude interesno zashtoto kakto sam kazvash samo tozi koito e letial znae za kakvo stava vupros, che niama nishto po hubavo ot tova da se reesh nad oblacite i tn i tn

96. Олеле-е   (22.02.2006 19:00)
0  
МОМЧЕТА. О-Б-И-Ч-А-М В-И.Ако знаете колко съм радостен....думи нямам.Да сте ми живи и здрави.БЪЛГАРИЯ Е ЖИВА.Хей деца.Веднага ви се обаждам.Аз съм възрастен дядо на цели 65 лазарника.Вие ми стоплихте сърцето и душата ми пее.Само който е летял той ще ме разбере.

95. TRADEKTOM   (22.02.2006 11:18)
0  
Олеле-е
http://youngeaglebg.com/ na tozi site shte vidish kakvo sme napravili do sega, iskam samo da otbeleja che samo cherveniat samolet e nashe delo no za poveche snimki triabva da mi dadesh e-mail za da pratia ako iskash da vidish, interesno mi kakvo te svurzva s leteneto az imam 4 chasa naliot na malka mashina i 5 skoka s parashut.A otnosno dvigatelia kum momenta razpolaga s po dobro reshenie ot tova koeto mi predlagash ti za tova blagodaria vse pak za otnoshenieto i gotovnostta da mi pomognesh.

94. Олеле-е   (22.02.2006 10:31)
0  
Древния още веднаж ти БЛАГОДАРЯ за забележката.Колкото до източника на енергия; в момента правя един генератор за демонстрация около 50 kw, та ако направи това момче нещо - негов е БЕЗВЪЗДМЕЗНО. Това ще е от мен помоща.

93. OLELE-E   (22.02.2006 10:27)
0  
E-E-E Древния.Благодаря ти извънредно много за забележката.Сега вече ще викна;БРАТЯ ИЗВИНЯВАЙТЕ ЗА БУКВИТЕ.НЕ ГО ЗНАЕХ ТОВА НЕЩО.Просто малко недовиждам и за това го правех така.ОЩЕ ВЕДНАЖ ИЗВИНЯВАЙТЕ ВСИЧКИ.

92. Древния   (22.02.2006 10:15)
0  
Всъщност проблема на Трейди не е двигателят, като такъв, а източникът на енергия за захранването му. "Нищо ново под слънцето!", както се казва в "Притчи Соломонови" :-)) За съжаление, обаче, освен морално, няма как по друг начин да подкрепя проекта. Аз пък не съм хвърчал и много ми се иска да погледам от високо! :-)
Заплюх си едно пасажерско място!!
А, ще се опитам и аз да намеря нещо по въпроса. Не, че съм някакъв корифей по въпроса, ама нали повече мозъци и там, как беше по-нататък...
И още нещо. Голяма моя молба. Съгласно правилата на форумите, писането с главни букви означава викане на висок глас, подвикване, свадливо отношение. Мисля, че никой от тук присъстващите не го е заслужил.
Пък ако имате възможност и да си общуваме на кирилица... Ще е чудесно!
Успех на всички откриватели!!

91. ОЛЕЛЕ-Е   (22.02.2006 08:54)
0  
МОМЧЕТА.ТОВА ТУК Е ЕДНА МНОГО СЕРИОЗНА ЗАБАВА.ДРЕВНИЯ Е ПРАВ,НО НЕ ГО ВЪЗПРИЕХМЕ ПРАВИЛНО.ПРОСТО НАЧИН НА ОБЩУВАНЕ. СЕГА ЗА ЛЕТЕНЕТО:ХВЪРЧАЛ СЪМ ДОСТАТЪЧНО С АЕРОПЛАН,ЗА ДА МОГА ДА ВЗЕМАМ ЩО-ГОДЕ ОТНОШЕНИЕ ПО ВЪПРОСА.ЗА ЖИРОСКОПИТЕ - ИМА РЕШЕНИЕ.ЩЕ ВИ ГО ПОКАЖА.ЕЛЕМЕНТАРНО Е.ЯВНО НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЧЕРПИТЕ ИНФОРМАЦИЯ.ЗА ДВИГАТЕЛЯ - ОПИТАЙТЕ ДА НАМЕРИТЕ ЧОВЕК,КОЙТО ДА ВИ ПРЕНАВИЕ ЕЛЕКТРОМОТОР РАБОТЕЩ ПОНЕ НА ОКОЛО 500 - 800 ХЕРЦА.ГРУБО КАЗАНО:ПИ 500 ХЕРЦА МОЩНОСТА НА ДВИГАТЕЛЯ СПРЯМО ГАБАРИТИТЕ РАСТЕ ПОЧТИ ПРОПОРЦИОНАЛНО И МОЖЕ ДА СЕ ОЧАКВА ОКОЛО ОСЕМ ПЪТИ.АКО СЕ НАПРАВИ КОРПУСА ОТ ДУРАЛУМИНИИ ТЕГЛОТО МУ ЩЕ СПАДНЕ С ОКОЛО 30%. ОСТАНАЛОТО - ТО Е В МОИТЕ РЪЦЕ.ЗНАЧИ: ОТ МЕН ГЕНЕРАТОРА С МОЩНОСТ 50 KW,А ОТ ВАС ИЗПЪЛНЕНИ МЕЧТИ.ВЯРВАЙТЕ МИ.ДА ЛЕТИШ Е ЧУДЕСНО.ВЕРОЯТНО И ДРЕВНИЯ ЩЕ ДАДЕ НЯКАКВА ИДЕЯ.

90. x   (21.02.2006 22:56)
0  
какво ще кажете за това устройство.
http://www.stote-duba.org/pantone_construction_bg.html

89. TRADEKTOM   (21.02.2006 20:19)
0  
Древния
Blagodaria vse pak, no nali v kraia na kraishtata, kolkoto poveche mozici misliat vurhu edin i sush problem tolkova e po lesno reshavaneto mu.


Имя *:
Email *:
WWW:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Все проекты компании
  • Copyright MyCorp © 2025
    Создать бесплатный сайт с uCoz